Yahanana Events

Ini Iklan YAHANANA EVENTS - Sila ke bawah lagi untuk entri terbaru!!


Adakah anda sedang mencari pengacara yang boleh berselawat dan berqasidah
untuk majlis korporat atau persendirian seperti walimatul urus, cukur jambul,
perasmian atau pelancaran produk?

Atau anda sedang mencari Pengurus Acara Islamik untuk membantu anda
mengadakan acara sambutan hari kebesaran Islam seperti Sambutan Maulidurrasul, al-Maulid dsb?

Yahanana Events sedia berkhidmat dengan menyediakan pengacara, sistem PA,
kumpulan nasyid, marhaban, qasidah, penceramah, kompang dan
lain-lain yang anda mahukan.

Hubungi Che Mid di hmj_66@yahoo.com atau 013-3672459
dan layari facebook.com/Yahanana Events untuk info menarik!!

Wednesday, 13 June 2012

Orang Putih makan DURIAN

Sape kata orang putih tak suka DURIAN!


Natasya, pelancong dari Rusia, sedang menikmati durian buat pertama kali. Habis tiga ulas sekali makan.. Ok la tu kan.. Dia kata rasa durian macam rasa daging..(lemak daging kuttt..) apa-apa je lah minah saleh ni tau..!!

34 comments:

  1. Kakak percaya CM sebab kawan kakak pun makan tapi sebab mungkin dan selalu di Msia. Kalau tak makan cuma bau mereka memang tak tahan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mula-mula tu takut juga, sbb masa dia sampai, durian dah terhidang.. tapi rupanya relaks je dia...

      Delete
  2. Mai mana pulak minah saleh ni?akak dapat durian lepeh ke?ruginya tak jumpa akak...boleh dapat sebiji dua ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ha bukan durian lepeh la.. durian n sembilan..kalau ada rezeki, raya la kut baru buleh jumpa..

      Delete
  3. kah3... ade ke rase daging...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ntah.. tang mana yang rasa daging tu ya.. cer citer..

      Delete
  4. mana dtg minah salleh ni kak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kawan pada minah sebelah tu.. sama-sama belajar kt Ukraine dulu, jadi dia bercuti ke malaysia ni selama dua minggu..

      Delete
  5. Kesian minah saleh tu...agaknya fes time makan durian.

    ReplyDelete
  6. Tu laa durian ni kan ke the king of fruit...? Sapa tak makan durian memang rugi kan? :)
    Saya memang peminat/pemakan tegar durian...ishhh teringin nk makan la plk bila tgk kak mid pegang durian tu..sedapnyaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama la kita.. hantu durian.. masa minah saleh tu tgh makan, che mid kontrol diri tak nak join.. takut kita lak tak ingat dunia nanti.. terkejut pulak minah saleh tu tengok..

      Delete
  7. huhuhu...jauh nya kalau sama ngan daging. hihihi, kelakar gak minah salleh nih

    ReplyDelete
  8. Salam chemid,
    :D orang putih datang homestay ke kak? nasib baik dia suka makanan asian. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak kut.. skrg ni dibawa ke Langkawi dan Cameron highlands

      Delete
  9. hehehe...macam daging tu yg tak tahan tu(,")

    ReplyDelete
    Replies
    1. terkejut juga bika dia kata rasa daging.. lemak daging kut kan..

      Delete
  10. ras cam daging??/hehhe klakar jer minah saleh tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kelakar ha ha.. mcm tu kalu, sesapa vegetarian buleh le makan 'daging' durian..

      Delete
  11. Daging apalah gamaknya tu...hehe.

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. bawak bertenang wei.. petang pi caghi kt pasar malam k..

      Delete
  13. hehehe... macam mana plak durian dikatakan rasa daging?

    ReplyDelete
    Replies
    1. minah tu terlebih makan daging kut.. he he

      Delete
  14. Durian rasa cam daging manis... ok lah tu... :-)

    http://nurqasehbiz.blogspot.com/2012/06/mengenang-isra-dan-mikraj-banyak-nya.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok la tu,balik negara dia nanti , dia buleh bagi tau orang sana yang rasa durian macam daging..amacam..

      Delete
  15. rasa durian macam daging.....pelik jugak tu..hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasa durian macam daging.. emmm.. rasa daging ada macam durian tak?

      Delete
  16. ada tak lepas tu dia kepanasan :)


    program apa tu che mid?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak nampak pulak dia kepanasan... takde program apalah Ati, memang dia datang malaysia ni nak jumpa kawan lama masa belajar di ukraine dulu..

      Delete