Yahanana Events

Ini Iklan YAHANANA EVENTS - Sila ke bawah lagi untuk entri terbaru!!


Adakah anda sedang mencari pengacara yang boleh berselawat dan berqasidah
untuk majlis korporat atau persendirian seperti walimatul urus, cukur jambul,
perasmian atau pelancaran produk?

Atau anda sedang mencari Pengurus Acara Islamik untuk membantu anda
mengadakan acara sambutan hari kebesaran Islam seperti Sambutan Maulidurrasul, al-Maulid dsb?

Yahanana Events sedia berkhidmat dengan menyediakan pengacara, sistem PA,
kumpulan nasyid, marhaban, qasidah, penceramah, kompang dan
lain-lain yang anda mahukan.

Hubungi Che Mid di hmj_66@yahoo.com atau 013-3672459
dan layari facebook.com/Yahanana Events untuk info menarik!!

Thursday, 2 January 2014

Incurable Disease OST Secret Love - Cover by Deeja



Terimalah entri pembukaan 2014 ini. Persembahan lagu Korea dari Deeja... nyanyi beria-ia..macam pahammm je.. Enjoy!!

11 comments:

  1. sama lah dgn anak anak saya..kalau nyanyi lagu korea cam depa faham jer..kadang kadang dengar cam mencarut plk perkataan perkataan tu..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ha macam mencarut lak ya..hantam saja la labuu..

      Delete
  2. Assalamualaikum akak....wow hebatnya nyanyi dgn penuh penghayatan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam.. tu la Deeja dan kakak Farah..satu jiwang..ha ha

      Delete
  3. hahah..hebat deeja blh nyanyi kot korea lg tuh..hehhe bersemangat sekali penuh perasaan gitu...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesian nengok dia jerit-jerit macam tu. Habis nyanyi je kakak Farah tanya, " Deeja penat tak? Buat lagi sekali.."

      Delete
  4. Ala sayangnya che mid... saya tak dapat dengar... komputer saya ni bisu... speakernya dah rosak.

    ReplyDelete
  5. Hahahahahha...comelnyaa diaaaa. Penuh perasaan. Confident giler dia nyanyi....hahahahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah keje dia bila di rumah, terutama bila kakak Farah ada sekali..menjadi-jadi..

      Delete
  6. hamboii...penuh feeling lagi tu..hehehe

    ReplyDelete