Yahanana Events

Ini Iklan YAHANANA EVENTS - Sila ke bawah lagi untuk entri terbaru!!


Adakah anda sedang mencari pengacara yang boleh berselawat dan berqasidah
untuk majlis korporat atau persendirian seperti walimatul urus, cukur jambul,
perasmian atau pelancaran produk?

Atau anda sedang mencari Pengurus Acara Islamik untuk membantu anda
mengadakan acara sambutan hari kebesaran Islam seperti Sambutan Maulidurrasul, al-Maulid dsb?

Yahanana Events sedia berkhidmat dengan menyediakan pengacara, sistem PA,
kumpulan nasyid, marhaban, qasidah, penceramah, kompang dan
lain-lain yang anda mahukan.

Hubungi Che Mid di hmj_66@yahoo.com atau 013-3672459
dan layari facebook.com/Yahanana Events untuk info menarik!!

Monday, 5 December 2011

Tudung Arowana

Berdua dengan Ayan dalam kenderaan ke Unisel, ada sedikit urusan.. sambil borak kosong.


" Bu, tudung arowana tu mahal ke? "

" Apa.. Arowana?...HA HA HA....bukan arowana la.. ariani..."

."Ariani ke... mahal ke bu tudung tu.. Ayan tengok ada yang diimpot dari Itali la... luar negara tu..." ( Ayan tak gelak pun.. kontrol maco..)

" Ya la.. memang la mahal.. ( Ibu tak habeh gelak lagi...) "

"Bu, yang diimpot tu tudung nya ke material nya saja.."

"Material je.. jahit kat sini..."


" Oh.. tu la kan... takkan orang Itali pakai tudung macam kita...." Selamba je Ayan bagi komen..

Ha ha ha...Tu la dia, bila anak bujang bercakap pasal tudung.....

27 comments:

  1. hehe...sal beli yg murah jer...yg mampu milik.

    ReplyDelete
  2. che mid anak acik pun selalu komplen tudung maknya..tak matcing ngan baju la..ada2 aje

    ReplyDelete
  3. he he he...mahal Ayan. Rasanya klu diskaun pun masih mahal lagi.Maaflah klu salah info ye. Cik Mila tak beli kalau mahal-2, beli yang macam Nurbeena kata. Mampu milik.

    Janji suami kata ok..

    ReplyDelete
  4. salam kak mid...rasa rasa nya si ayan ni duk usha tudung nak hadiahkan pada seseorang nih...bakal dpt menantu kot...:) atau mungkin nk hadiahkan pada ibu nya..:)..saje2 serkap jarang ni kak..:)

    ReplyDelete
  5. Sallam Che Mid,

    Ingatkan memang ada tudung yang nama Arowana,
    macam nama ikan laa pulak.

    Menantu saya kalau beli tudung kat saya
    mesti yang manik2,gemerlapan gitu..heheh

    ReplyDelete
  6. Salam, che mid. Hehehe.... Kak hampir2 terlanjur nak cari kedai mana yg ada jual tudung arowana. Walaupun lucu tapi comel juga namanya, 'arowana'.....

    ReplyDelete
  7. sy igt betul2 ada nama tudung mcm tu tadi..
    hehee

    ReplyDelete
  8. Kak Zai banyak kali juga beli tudung ariani tu tapi masa sale aje.

    ReplyDelete
  9. Nurbeena - Ha ha Che Mid pun tak pernah jejak kedai Ariani tu..

    ReplyDelete
  10. Acik Erna - Cuba suruh dia belikan.. tentu matching ha ha

    ReplyDelete
  11. Adnaz - Betul tu, kalau dah pakai dan nampak cantik, tudung murah pun nampak mahal..

    ReplyDelete
  12. kasihredha - jenama baru.. ok, che mid cipta rekaannya.. ada corak sisik ikan, warna keemasan.. he he

    ReplyDelete
  13. Saniah - Emm.. ye le kut... tu sebab dia tau material tu diimpot la.. alahai belajar pun tak habeh lagi..nak dapat menantu.. sabo je le..

    ReplyDelete
  14. LL - Kalau ada brand macam tu, agaknya takut orang nak beli..mahal bebenor macam arowana tu gak..

    ReplyDelete
  15. Kak Imun - Jom buat on line bisnes tudung... arowana hi hi..

    ReplyDelete
  16. Fatin - Ka ka ka terkono dah..

    ReplyDelete
  17. Kak Zaitun - Sale pun sale la.. janji ariani..

    ReplyDelete
  18. Kat Jln TAR banyak tudung yg menarik + harga berpatutan.

    ReplyDelete
  19. che mid: anak teruna tanya psl tudung dia eks.. mesti nak kasi awek nih..:)

    ReplyDelete
  20. Beli tudung yang cantik gan murah jer....

    ReplyDelete
  21. haaa3x.... metul la cakap anak tu kak... isteri saya pun suka kat ariani tu beli kat bangi... saya cuma hantar jee....

    ReplyDelete
  22. Sahiful - Bila ntah kali terakhir ke jalan TAR.. asal pegi je jam jam jam...

    ReplyDelete
  23. mama maman - budak jaman sekarang...ye le tu..tapi salah sebut brand lak.. ha ha

    ReplyDelete
  24. pena rozie - betul tu.. tolong penjual yang ada kualiti tapi takde bajet buat promosi..

    ReplyDelete
  25. Kazman - Bagusnya hasben, suka antar isteri pi shopping..

    ReplyDelete
  26. Igtkan tersilap nk sebut tudung bawal....kan nama seakan2 ikan jugak....hehehe

    ReplyDelete