Yahanana Events

Ini Iklan YAHANANA EVENTS - Sila ke bawah lagi untuk entri terbaru!!


Adakah anda sedang mencari pengacara yang boleh berselawat dan berqasidah
untuk majlis korporat atau persendirian seperti walimatul urus, cukur jambul,
perasmian atau pelancaran produk?

Atau anda sedang mencari Pengurus Acara Islamik untuk membantu anda
mengadakan acara sambutan hari kebesaran Islam seperti Sambutan Maulidurrasul, al-Maulid dsb?

Yahanana Events sedia berkhidmat dengan menyediakan pengacara, sistem PA,
kumpulan nasyid, marhaban, qasidah, penceramah, kompang dan
lain-lain yang anda mahukan.

Hubungi Che Mid di hmj_66@yahoo.com atau 013-3672459
dan layari facebook.com/Yahanana Events untuk info menarik!!

Wednesday, 19 June 2013

WW - Deeja Nangis

" Kakak, janganlah tinggal sini.. jomlah ikut Khadeeja balik.." Rayu Deeja semasa menghantar kakak Farah ke UITM Bukit Mertajam Isnin lepas.


30 comments:

  1. Alololo...siannya dia. Tak nak berpisah dgn kakak farah yer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau di rumah, Deeja lebih rapat dgn kakak sebab kakak tak pernah marah-marah.. tak macam ibu.. ibu garang sikitttt..

      Delete
  2. kakak nak belajarlah sayang..nnti cuti kakak balik jumpa khadeeja tau..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skrg ni, bila kakak call, Deeja tak nak cakap.. di tolak-tolaknya fon tu.. merajuk kut..

      Delete
  3. sian dia.. syg sgt kat akaknya.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakak je yang baik dgn deeja. Abang Ayan dan abang Aish suka buli deeja..

      Delete
  4. hehehe KA pun rasa nak nangis jugak !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eee jangan le nangis.. banjir kang!

      Delete
  5. deeja jgn nakal2..

    nanti kakak xnak balik..

    hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deeja terpaksa main sorang-sorang.. tak boleh kacau fon kakak yang ada banyak game dan video. Kakak pun tak boleh tunjuk dan ajar gwiyomi lagi huk huk..

      Delete
  6. Itulah adik beradik, rapat. Kakak biasa layan adik kat rumah tup2 nak duduk jauh mau tak sedih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila ditanya kakak mana? Deeja kata, " Kakak sekolah jauuhh..."

      Delete
  7. sian deeja..takde kawan nak bermain, bersembang dan layan dia tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu.. lagipun henfon kakak cangguh, macam-macam ada.. kakak tunjuk macam2. Henfon ibu cekai punya.. tengok pun Deeja tak hingin he he

      Delete
  8. Salam che mid,
    Lar... siannya Deeja.
    Teringat dulu adik bongsu nanges2 masa saya nak pulang ke asrama, sampai saya pun meleleh skali. Dah biasa nanti, tak nanges dah.. :)
    Baru berkesempatan melihat video Deeja. hehe.. terkejar2 dia mengikut gaya gywomi tu. Kirim salam peluk cium buat Deeja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam.. teringat dulu-dulu la tu..

      Ok, nanti Che Mig gomolkan dia utk Indah.. skrg tak boleh.. Deeja busyuk tak mandi lagiii..

      Delete
  9. Replies
    1. Alaa. kejap je dramanya tuuu... masuk je kereta dapat susu.. tidoq...

      Delete
    2. hehehe.. drama telenovela la ni..hehe..

      Delete
  10. maka air mata kakak pun berserai sama.. sob sob sob

    ReplyDelete
    Replies
    1. Airmata kakak tak nampak, terlidung dek cermin mata yang tebal dan besar ha ha..

      Delete
  11. Kakak rasa CM pun macam Deeja juga huhu.....
    Siapalah nak teman CM jadi DJ bila Fara tak ada?

    Apa-apa pun tahniah buat Fara..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah yang dilema ni.. CM kena fikir strategi baru atau gandingan lain he he.. rasa "lost" juga sebenarnya..

      Delete
  12. salam akak....tentu hubungan dua adik beradik tu sgt rapat, sebab tu si adik menangis...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam, dah semestinya kakak lebih rapat kalau dibandingkan dengan abang-abang dia..

      Delete
  13. Kesian Deeja tentu dia rapat sangat dengan Farah.

    ReplyDelete
  14. Kalau Deeja nangis sedih mcm tu...ibunya mcm manalah agaknya berpisah dengan kakak Farah yer...

    ReplyDelete
  15. alor siannya deeja. x pe. nanti kakak balik ye...

    ReplyDelete